Försäljnings- och leveransvillkor

Allmän information

BorSpanien ApS
Smeknamn för Zebrano ApS

CVR nr.: 33760310
Telefon: +45 44242454
E-mail: info@borspanien.se

Thyvej 33, 1. tv.
DK-2720 Vanløse

Calle Margarita 1
Piso 1, puerta F
ES-29651 Mijas Costa/Malaga

Betalning
Vi accepterar betalning med kreditkort. Betalningen kommer att debiteras ditt konto när tjänsten beställs. Alla belopp är i Euro och inkl. MOMS. För vissa tjänster betalas en deposition vid beställning, på vilken resterande summa betalas innan leverans av slutdokumentet.

Insättningsskydd:

Omregistrering av bilar:

  • Här betalar du först € 95,- för att upprätta en BOE-rapport som visar det exakta priset för omregistrering av bilen i Spanien
  • Om kunden vill fortsätta med omregistrering av bilen betalas en deposition på € 195,-
  • Innan de spanska registreringsskyltarna utfärdas kommer resterande belopp att faktureras

Etablering av företag:

  • Vid beställning betalas en deposition på € 195,-
  • Resterande belopp betalas innan överlämnande av stiftelsehandlingarna

Advokathjälp:

  • € 95,- betalas vid uppstart
  • Betalning sker därefter enligt överenskommelse
  • € 95,- dras av från det totala priset
  • Om du inte vill fortsätta efter det första mötet, återbetalas inte € 95,-


Kvitto

När betalningen är genomförd får du ett mail med bekräftelse på att vi har tagit emot betalning och ytterligare information om din beställning. Det här e-postmeddelandet är ditt kvitto på beställningen.

Leverans

Det finns olika leveranstider för varje tjänst, eftersom vår tjänst är begränsad av de spanska myndigheterna. Vi påbörjar processen inom 5 arbetsdagar efter att vi tagit emot beställningen.

Förväntad leveranstid:

  • NIE-nummer: 4-6 veckor
  • Omregistrering av bil: 3-4 veckor
  • Etablering av företag: 3-4 veckor
  • Residencia: 4-6 veckor
  • Övriga förmåner: 4-6 veckor

Leveranstiden är beroende av att vi har fått allt nödvändigt material, som beskrivs på varje undersida, på www.bospanien.se, som handlar om den specifika tjänsten.</span >

Ångerrätt

Eftersom BorSpanien säljer tjänster online finns det ingen ångerrätt. Vid beställning av en tjänst sätts flera processer igång, såsom upprättande av dokument, bokningstider med mera, på vilka det inte finns någon ångerrätt.

alternativ för klagomål

Om du vill klaga på en tjänst från BorSpanien ApS, skicka ett e-postmeddelande till info@borspanien.se, med skäl för klagomålet. Vi kommer att svara på detta klagomål inom 5 arbetsdagar.